Minun on pikku hiljaa laajennettava kakku blogiani käsitöiden pariin. olen nimittäin ihastunut monen muun tavoin tildailuun. Tilda hahmoja on muutama tullut tehtyä ja pari pehmolelua. niin ja lukematon määrä sydämiä. Yhdestäkään en ole vielä ottanut kuvaa mutta lisään tähän kirjoitukseen kuvan kun saan kuvan aikaiseksi.  Joulu alkaa lähestyä ja piparitalo on mietinnässä millaisen tänä vuonna tekisin. Eben muumitaloja olen käynyt ihailemassa jo muutamaan otteeseen. Haluaisin vaan toteuttaa jonkin hieman pienemmän talon kuin muumitalon. Vaikka se olisi kyllä lasten mieleen... Muutaman upean traktorinkin olen löytänyt ja ainakin pojat olisivat siitä innoissaan. Mä taas katselisin pöydällä mieluummin jotain hillitympää kuin punaista traktoria. mut ehkä mun pitää tehdä molemmat ... Joulu valmistelut on onneksi jo hyvässä vauhdissa Tein havu kranssin ja -pallon. ja joulukortit on viimeistelyä vaille valmiit ja tietenkin pipareita on tullut lasten kanssa leivottua... Että tästä se joulu alkaa.... Saan vielä kamerastani muutamat synttäri kakku kuvat ja sitten keskityn joululeivonnaisiin...